1402-11-09 09:31
548
0
88568
معاون استاندار گلستان مطرح کرد:

«سلامت انتخابات» زیر سایه آموزش

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: توانمندسازی دست‌اندرکاران انتخابات نقش به‌سزایی در برگزاری سالم و بدون مشکل انتخابات دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، سیدعلی مهاجر صبح امروز در جریان بازدید از وضعیت آموزش و برنامه‌ریزی آموزشی عوامل و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات اظهار کرد: هیچ‌یک از افراد دست‌اندر کار در جریان انتخابات، بی‌نیاز از آموزش نیستند.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و فعالیت‌های دل‌سوزانه کمیته آموزش در برگزاری دوره‌های آموزشی با تاکید بر لزوم برگزاری دوره‌ها طبق برنامه زمان‌بندی افزود: توانمندسازی و اشراف دست‌اندرکاران امر مهم انتخابات به وظایف خود، نقش به‌سزایی در برگزاری سالم و بدون مشکل انتخابات دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی کمی و کیفی مورد تاکید ستاد انتخابات کشور و هم‌چنین استاندار بوده است.

مهاجر توضیح داد: دوره‌ها باید کاربردی مفهومی و جامع بوده و تا اطمینان از مسلط شدن عوامل برگزاری انتخابات به مطالب و وظایف خود در انتخابات، ادامه داشته باشد.

وی گفت: هیچ‌یک از افراد دست‌اندرکار در جریان انتخابات بی‌نیاز از آموزش نیستند، چه افراد باتجربه و چه کسانی که برای اولین بار در برگزاری انتخابات نقش دارند، حضور همه با هر مسئولیتی که در انتخابات دارند در دوره‌های مربوط به خود، الزامی است.

انتهای خبر

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.